TEENUSE-

TINGIMUSED

https://sparkjoy.ee/wp-content/uploads/2023/11/illustration_07.svg

1. Konfidentsiaalsus ja privaatsus

Korrastuskonsultant OÜ tagab, et kogu klientide teave jääb konfidentsiaalseks ja ei jagata kolmandate osapooltega ilma kliendi nõusolekuta. Klientide isikuandmed säilitatakse turvaliselt ja kasutatakse ainult teenuste osutamiseks.

2. Töötunnid ja sessioonide kestus

2.1 Iga korrastussessioon kestab vastavalt paketile 3 või 5 tundi.

2.2 Korrastuskonsultant OÜ selgitab esmase tasuta 30-minutilise eelsessiooni ajal välja kliendi vajaduste põhjal umbkaudse ajakulu ning vajaminevate korrastussessioonide arvu.

2.3 Lisatunde paketiväliselt saab osta 50€/tund.

3. Kliendi õigused & kohustused

3.1 Klient peab tagama, et ruum, kus korrastussessioon toimub, on piisavalt ligipääsetav ja ohutu.

3.2 Klient peab informeerima konsultanti eelnevalt, kui on piiranguid või muid asjaolusid, mis võivad mõjutada sessiooni.

3.3 Kliendi soovil tehakse puhkepause sessiooni ajal.

3.4 Lõuna- või õhtusöögiaeg ei ole sessiooni sisse ajaliselt arvestatud.

4. Maksetingimused

4.1 Tasumine korrastussessioonide eest toimub ettemaksuna. Tasuda saab kodulehe maksevahendite või arve alusel.

4.2 Arve alusel tasumise on arve tähtaeg 7 päeva.

5. Aja muutmine ja tühistamine

5.1 Aja muutmine on tasuta, kui teavitate 48 tundi ette. Alla 48 tunni muutmise puhul on tasu 50 €.

5.2 Tühistamisel 48 tunni jooksul on ettemaks täies ulatuses tagastatav. 48-24 tunni jooksul tühistamise korral tagastatakse 50% ettemaksust. Alla 24 tunni tühistamisel ettemaksu ei tagastata.

6. Turvalisus

6.1 Kui konsultant ei tunne end turvaliselt, on tal õigus sessioon lõpetada ja tasu tagasi ei maksta.

7. Koristamine

7.1 Korrastuskonsultant OÜ ei paku koristus- ega puhastusteenuseid.

8. Sõidukulud

8.1 Harjumaa piires on kohaletulek hinna sees. Kui kliendi asukoht asub Harjumaa piirkonnast kaugemal, lisandub sõidukulu 0.5 €/km või kokkuleppel.

9. Vastutus ja garantii

9.1 Korrastuskonsultant OÜ ei vastuta mitte mingil juhul kliendi vara kadumise, kahjustumise või hävimise eest sessiooni ajal, välja arvatud juhul, kui kahjustus on otseselt tingitud konsultandi hooletusest.

9.2 Teenuse kvaliteedi tagamiseks teeb konsultant kõik endast oleneva, kuid ei anna garantii täpselt määratud tulemuste saavutamiseks.

10. Kliendi tagasiside ja vaidlused

10.1 Kliendil on õigus esitada kaebusi ja tagasisidet teenuse kohta. Kõik kaebused tuleb esitada kirjalikult 7 päeva jooksul sessiooni lõpust.

10.2 Vaidluste lahendamiseks tuleb pöörduda esmalt konsultandi poole. Kui probleem jääb lahendamata, võib pöörduda vastava ametiasutuse poole.

11. Intellektuaalomand

11.1 Kõik teenuse raames kasutatud materjalid ja meetodid jäävad Korrastuskonsultant OÜ intellektuaalomandiks. Klient ei tohi neid kasutada ärilisel eesmärgil ilma eelneva kirjaliku nõusolekuta.

12. Muudatused teenusetingimustes

12.1 Korrastuskonsultant OÜ jätab endale õiguse teenuse tingimusi muuta. Muudatused jõustuvad pärast nende avaldamist kodulehel või kliendile teadet saates.